Alla inlägg under januari 2008

Av Jessica - 29 januari 2008 12:37

Så va man hemma igen efter en veckas festande.. Ojoj man börjar nästan bli för gammal för sånt här.. Inte en enda dag utan efterfest, de tär på en kan ja lova!!


Såg förresten att ja inte ha skrivit på väääldigt länge.. Vilket också betyder att väldigt mkt ha hänt.. Kanske inte ska ta upp allt här då vissa saker är lite för privata, men mina kompisar vet va de handlar om, tack för att ni finns girls!! ;)


Och det roligaste med fjällen?? hmm..

1. Palljettklänning - Känn ingen ångest nu lillen ;)

2. Tvåan - Seriöst, hur gamla är ni?

3. Bröst - groteskt stora vattenmeloner såg dom ut som gumman :P


Nä nu längtar ja tills nästa gång ja är ledig o kan åka upp =) Haha vilket blir rätt snart då ja från 1 feb. går ner på timmar o kommer få en hel del ledigt mot för nu.. Men lika glad är ja för de då de går att stämpla ;) haha ska bara ta mig ork att fixa alla papper o skicka in till a-kassan...


Nu ska här betalas räkningar o installera Norton Internet Security 2008, sen kl 16.00 kallar jobbet.. Uscha nu längtar ja verkligen till februari =)

Hej hopp!



Psst.. Bilder kommer, lugn bara ;)


Av Jessica - 17 januari 2008 18:53

kommer min babe =) han passerar Hudik nu... hihi ikväll behöver ja inte sova själv ;)


Men på söndag lämnar han mig igen o jag drar upp till Vemdalen.. kom och tänka på student ski 2007 förut idag.. Då va ja upp med Ida o Erik =) (se bilderna nedan) Saknar dig Erik!!!!


Haha nu ska ja kolla på "What´s love got to do with it" =)

Ciao!!

  




Av Jessica - 16 januari 2008 21:15

För ett tag sen la ja upp en länk till en enkelt instruktionsvideo om hur ni killar blir den perfekta pojkvännen, nu är de dags för er tjejer att lära er ;)


http://www.videojug.com/film/how-to-be-the-perfect-girlfriend


Enjoy it!!

Av Jessica - 16 januari 2008 09:40

Godmorgon!


Sitter nu här o äter en nyttig frukost, snart kommer de dock att förstöras då ja ska placera en kopp kaffe i min mage... Mina planer idag är att fortsätta städa och rensa.. Jag började med de igår o fy fan va bra man mår genom att slänga en massa skräp som man aldrig använder.. Kan inte riktigt beskriva känslan men tänk er hur de känns när en klump man har i magen släpper, typ så :)  

Annars ha ja tänkt åka till elgiganten o handla lite (hoppas bara att nån vettig människa jobbar) o så håller ja på att tvätta... Ja lagade en massa mat igår så nu finns de lite disk att ta itu med också :p


På söndag bär de av för Sundsvalls brudarna upp till Vemdalen - Student Ski =) Hihi ska åka o handla lite chips o groggvirke o öl senare idag.. Sen ska ja fixa en fin liten skiva till Elena, hihi du kan ju bara gissa va de kommer vara för låtar :P


Tänker på dig babe!! Krya på dig nu o kom hit ;) *puss puss*

  

Av Jessica - 7 januari 2008 11:53

Vaknade av att alarmet ringde kl 9.. jag låg kvar i sängen o somnade om, halv 10 ringde ola o väckte mig, ja ville sova en stund till så ja sa att ja skulle höra av mig när ja vaknade.. halv 11 hade ja tagit mig ur sängen o ja skickade ett sms då att han kunde ringa när han fick tid, men icke då =( Ja skickade nyss ett mess till o frågade om han inte tyckte om mig längre.. haha.. men inte fick ja nå svar då heller.. jag provade att skriva till honom på msn "babe?" men nä...... Börjar nästan fundera på om de hänt honom något..


Så va ha ja fördrivit dagen med? Först tänkte ja se "fjorton suger" men efter ca 20 min hängde sig filmen, provade starta om osv men ingenting hjälpte.. Så ja bestämde mig för att de "Tjenare kungen" istället, vilket ja efter 15 min började ångra.. ljudet från tvn försvann o ja började bli irriterad... Men efter att ha startat om skiten ett antal gånger fick ja till de.. :D


Bä nu ska ja gå ner o sätta mig i soffan o titta klart på filmen o kanske måla naglarna ;) Hej hopp så länge!

  

Babe! Skynda dig att jobba klart så du kan komma hem nån gång ;)


Av Jessica - 6 januari 2008 14:00

va tiden går fort..

ja som skulle skriva när ja kom fram o nu ha ja snart varit här i 2 dagar.. :P men men, tiden går fort när man ha roligt, fast även när man sover ;) de där va en pik till mattis o ola.. hm..


jaja ska väl vara social med ola nu så att han slutar vara grinig på mig, men ja skriver imorgon då ola jobbar ;)


Puss hej!

Av Jessica - 4 januari 2008 13:55

Till Vara eller inte Vara?

Sitter här o funderar på att åka ner till min babe..

De går ett tåg kl 16.11 idag.. Finns ju egentligen inget hinder, ja är ledig i 5 dagar o alla andra jobbar.. Dessutom är ja pank så ja ha ändå inte råd att hitta på nått här hemma.. Så ja tror att ja ska åka ner, måsta bara duscha o packa o hitta nån som vill skjutsa mig till stationen :P Ja ha skickat sms till anna o till min kära kusin, men ha inte fått svar från nån av dom.. :( hm.. vågar ja boka tåg innan ja hitta skjuts? De är ju inte långt om ja skulle behöva ta taxi, max 100 kr så kanske lika bra att boka innan biljetterna tar slut :p


Nä en dusch först o sen köpa biljett.. Ja bloggar senare idag o berättar om min lilla trip ;)


See ya!


Ovido - Quiz & Flashcards