Direktlänk till inlägg 5 december 2009

lördag.

Av Jessica - 5 december 2009 08:47

Ja det kanske är på tiden för en uppdatering.. Händer/ har hänt mkt nu den sista tiden, kanske är därför som det blivit dåligt med uppdatering :p


Va ha hänt då? Jo jag och Tindra har flyttat och bor numera hyffsat centralt :)

Men det hände rätt så hastigt och lustigt, på lör kollade vi på lägenheten, sön bestämde vi oss, mån skrev ja på kontraktet och på tis flyttade vi.. Snabba ryck!


Sen igår firade vi 1 år jag och Tindra, dock blev det inte mkt fira av då ja först va i skolan hela förmiddagen, sen bar det av till veterinären där hon blev sövd för att kolla höfter o armbågar.. Sen sov vi typ resten av dagen :p


Skulle verkligen vilja greja i lägenheten hela dagen, men då vi fick en hemtenta utdelad igår så blir det lite svårt.. Jag ha bestämt mig för att avsätta halva dagen till plugg o halva till lägenheten idag, så kanske det är dags att köra igång med pluggandet?!


Love!


P.S Tack mormor för den goda maten! /Tindra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 2 januari 2010 18:43

Då hade jag gärna skrivit ett inlägg, dock hade ja alldeles för roligt och för fullt upp med att skratta för att kunna skriva då.. Lätt den bästa nyårsafton ever! Bilder finns på facebook!   Tänk att det aldrig kan sluta snöa, vet inte hur mång...

Av Jessica - 30 december 2009 16:57

Hej alla barn!   Haha va snäll ja kände mig nu :p   Vi vill bara önska er allihopa ett gott nytt år och en god fortsättning!   Kram ...

Av Jessica - 30 december 2009 08:28

Så funkar äntligen mitt Internet, men det krånglar fortfarande lite, bad bad! Händer mkt i mitt liv just nu, tiden räcker liksom inte till riktigt.. Men det gör inte mig nått, ja ha roligt ändå :)   Imorgon är det nyårsafton men finmiddag och t...

Av Jessica - 17 december 2009 20:12

Ja just nu skäms jag över att jag tycker att det är sjukt kallt.. Sånt här borde man ju tåla, men icke :( NÄSTA tur att min hund är sjuk så att hon inte behöver gå nå långa streckor, dock måste hon gå många korta, vilket jag egentligen inte vet om de...

Av Jessica - 14 december 2009 06:45

så va helgen över och inte ha jag hunnit julpynta, fan ja ha ingen julkänsla i år.. Men de kanske är lika bra?!   Fast ja försökte ändå genom att spela lite julmusik igår, men icke.. Va till mormor o åt tomtegröt o julskinksmacka, men inte fungerade ...

Ovido - Quiz & Flashcards