Alla inlägg under juni 2008

Av Jessica - 28 juni 2008 06:41

hoho? ja vaknar ju inte riktigt till utan sol.. och ja ska iväg till jobbet strax så de skulle ju vara toppen med lite sol nu =) men å andra sidan måste ja ju vara inomhus till kl 3 så fram tills dess gör de mig inget och dessutom blir de inte så varmt när solen inte lyser ;)


Ikväll ska ja ut o käka med lillebror o sen blir de bio.. Wiie! Kommer inte ens ihåg när ja va på bio sist.. Ja kommer ju känna mig som värsta nybörjaren :p Kommer sakna min lillebror nu när ja sticker, som tur är går han ju i skolan o har massvis med lov då han kan komma o hälsa på mig :)


Nä nu är frukosten slut o de är dags för mig att göra mig klar..


Love!

 

Av Jessica - 27 juni 2008 06:43

Så kom man upp i tid idag med ;) Vaknade 5 min innan kl ringde, konstigt då ja inte kom hem förrän halv 1 inatt.. Jag o Ida satt o surrade hela kvällen typ, vi ha ju några månader att ta igen så.. Men men.. varför ja är vaken så här tidigt beror på att ja ska träffa Malin o gå runt Sidsjön vid halv 8 =)


Ja ha fått värsta fina presenterna! Detta p.g.a att ja slutat/slutar på mina jobb.. Gun & B-I va jätta snälla och gav mig ett jätte fint kort och en sån fin ljuslykta, varje gång ja tänder ett ljus i den så kommer ja att tänka på er.. Lovar att ja ska ladda upp bilder på den så fort ja flyttat o satt upp den!!



Igår var ja med det andra gänget och käkade lunch i Svartviks herrgård.. Jätte gott va de! Och som tack för min år där så hade min chef köpt lite smått o gott till mig.. En liten trä staty som symboliserar kärlek och en Zenträdgård.. Jätte fina, tack! Me like!



Så idag då? Nu ska ja som tidigare nämnt ut och gå med Malin, sen ska ja på sjukhuset på vanliga kontrollen o få lite recept.. Efter de ha ja lovar min tremänning att komma bort med en massa böcker och kläder ja inte vill ha kvar.. Bättre att låta dom ärva än att slänga ju ;)

Sen ikväll ska ja jobba, vet dock inte va ja ska göra på dan idag, men igår när ja skulle sova kom ja på att ja ha en hel del nagellack o smink som skulle behöva rensas.. Tror att ja kanske ska ta tag i de idag =) Nä nu kryper de i benen...


Love!


Av Jessica - 26 juni 2008 09:19

Ett varv runt sidsjön vart de.. Vilket är 3,1 km.. Helt ok! =) Nu är de frukost dags.. Men vad hindrar en från att skriva samtidigt som man äter?! :p


Jag har ett tips som ja bara måste dela med mig av! Detta är till alla er som känner er lite nere, tycker att allt är tungt o jobbigt.. Rensa! Japp ni läste rätt :) Rensa o släng allt onödigt ni har hemma.. Ja trodde inte att ja hade nått, men vet ni vad? Ja slänger ca 2 ica kassar i veckan nu =) Kom även ihåg att hålla hårt på den där regeln att för varje klädesplagg du köper, släng 2..


Att rensa är en otroligt härlig känsla o de skulle kunna gå att jämnföra med att en sten lättar från hjärtat, man mår väldigt bra av det!

Ja det är svårt att komma igång från början, men när man väl kommit igång så vill man inget annat än att rensa o slänga! ;)


Så för att få lite mer inspiration och förståelse för detta så rekomenderar jag att ni läser boken "Rensa i röran med Feng Shui" av Karen Kingston.

Grymt bra! 5 tummar upp!


Love!


Av Jessica - 26 juni 2008 07:11

... på att blir bättre på att blogga.. =)


Jag har ju som ni kanske märkt inte bloggat så mkt de senaste månanaderna.. Men på begäran av en arbetskompis så ska jag nu bli bättre på de här! Lovar!

Varför? Jo för att de är dags för mig att röra på benen och lämna Sundsvall.. Nedräkningen är i full gång och nu är det endast 10 dagar kvar tills jag och Saaben beger oss ned över..


Nä nu blir de till att gå på morgon promenad.. Jag återkommer så fort jag får en stund över!


Love!

Av Jessica - 12 juni 2008 08:23

Idag känns de som att de kommer att bli en riktig kanon dag! :)

Först jobbar ja 10:00 - 18:00, ett kanon pass med massvis med saker att göra!! Me like! Sen ikväll ska ja klippa mig o slinga håret :):):) Åh va ja längtar!

Sen imorgon är ja faktiskt ledig.. Kors i taket! Men gud så skönt de ska bli ;)


Love!

Av Jessica - 5 juni 2008 21:29

   

kiss me and smile for me

tell me that you'll wait for me

hold me like you'll never let me go

cause i'm leavin on a jet plane

don't know if i'll be back again

oh babe i hate to go

  

Ovido - Quiz & Flashcards