Alla inlägg under september 2009

Av Jessica - 30 september 2009 06:30

Om 2 dagar sitter jag här dö nervös inför tentan jag snart ska skriva..

M.a.o är det 2 dagar kvar till tentan och vi ska ha muntlig (och lite skriftlig) redovisning idag, halva kvällen igår gick åt till att komma på va ja skulle säga och ta upp o så.. Konstigt det här att ja aldrig får börja tentaplugga, det känns iaf som att jag inte har börjat än..


Kanske beror det på att jag har noll själv disciplin och inte har tagit tag i att börjat plugga än.. Men det är därför jag skriver om det här nu så kanske jag känner lite mera press på mig att verkligen plugga ordentligt idag o imorgon Flört


För övrigt så lämnar Olle mig på fredag medans ja skriver tentan och så kommer han inte hem förrän söndag kväll.. Men som om det inte vore nog så åker han igen på måndag morgon och kommer åter på tisdag kväll.. Känns lite jobbigt, men som tur är så har jag ju alltid Tindra som kan ta hand om och skydda mig Kyss


Love!

Av Jessica - 28 september 2009 08:00

Eller liten vet ja inte om ja är, men lycklig är jag iaf! =) Igår va min mamma underbart snäll och följde med mig ut till Birsta en sväng, eftersom ja själv inte va körklar Tungan ute Min shopping resulterade i följande:


 


  


Sen blev det lite annat smått o gott också som t.ex en ljuslykta från indiska, en påse blandat på ÖB och sen en tur inne på själva IKEA där dom äntligen hade fått hem min efterlängtade lampa Skrattande


Bilden är från <a href=


Bilden är från http://www.ikea.com/se/ Dock är det fel färg på bilden.. Den jag har längtat efter och äntligen köpt är LILA!! Tack än en gång mamma Kyss

Love!

Av Jessica - 27 september 2009 12:17

..består av en dag då man ligger i soffan, kollar på Idol och har en underbar lillebror som åker o köper kebabrulle med endast kött o sås åt oss.. Så nu ska ja återgå till det Flört


Till Sanna: Det är inte ett dugg svårt tycker jag, du får komma förbi på en fika nån dag så kan du få kika på min hur man gör =)


Love!

Av Jessica - 25 september 2009 13:55

Här sitter jag o surfar runt, dricker kaffe o lyssnar på musik.. Orkar inte ta tag i mitt liv idag känns det som.. Borde plugga klar det lilla jag hade tänkte läsa idag, sen göra mig klar o åka ner på stan för att uträtta några ärenden innan det är dags att åka o jobba.. Men jag är alldeles för lat känns det som.. Borde även städa toaletten, men som sagt, jag kommer ingen vart idag.. Sparar nog hellre min energi till ungdomarna ikväll Flört


Fast i vilket fall måste ja hänga tvätt o köra igång en ny maskin, men de ska väl inte behöva vara en så stor ansträngning Tungan ute Jag va btw på erikshjälpen igår o köpte skit coola gamla lampfötter i "guld", dock va inte skärmarna som följde med några höjdare.. Nån som har några idéer om vart man kan köpa snygga gamla hederliga lampskärmar som man trycker fast på själva glödlampan?


I helgen är ja ledig, vilket ska bli riktigt skönt.. Dock har ja fullt upp, måste plugga inför tentan plus att de blir utgång imorgon, är bjuden på 2 inflyttningsfester..

Nä undra om man ska ta o ta tag i sitt liv, va sägs som att fixa tvätten, göra sig klar o åka ner på stan, kanske ska ta o ringa Elena o se om hon är sugen på en fika.. Ha en trevlig helg om vi inte ses eller hörs!


Love!

Av Jessica - 24 september 2009 08:48

..och dricker kaffe, leker med utseendet på bloggen och har än löpande hund som klättrar på mig Tungan ute

Är inte livet underbart så säg?!


Egentligen har jag massor som ja borde plugga, har tenta på fredag nästa vecka.. Men ja ska strax ta tag i det, ska bara leka klart här och sen ställa ut ljungen som ja planterat för att ha utanför dörren Glad och så vill nog Tindris gå på en liten promis..


Vet att ja tappat sugen med bloggningen, men är ni nyfikna på va som händer i mitt liv så kan ni ju alltid slå en signal Flört


Love!

Av Jessica - 11 september 2009 09:52

..sen jag bloggade sist, illa!

Vad har hänt då?


Åland va toppen förutom att ja blev lite åksjuk :p


Min födelsedag blev underbar med en massa underbara presenter, bl.a fick jag presentkort, pengar, parfym, underkläder + några vinstlotter ;) Sen sjung iof några en låt för mig när vi kom till espan, tack gullungar!


Jag har börjat jobba som fritidsledare igen, vilket är hur roligt som hellst :)

Annars är det mest skolan och Tindra som tar all min tid..


Sen måste jag ju också skriva, ett stort GRATTIS till Johanna o Henke som fick barn för ca 1 vecka sen =) Hur söt unge som hellst! Me love him!


Nä nu ska ja ta reda på varför min hund står o skäller på altanen, sen är det nog dags att hoppa i duschen innan det är dags för skola och ikväll jobbar ja till 00.30


Love!

Av Jessica - 2 september 2009 07:34

Hej hopp!

Nu är det inte långt kvar, snart fyller ja år, nedräkningen har börjat...


Tillbaka till verkligheten, ha haft massor att göra så ja ha inte hunnit skriva tidigare.. Men vi hade det iaf toppen bra trots allt strul och alla förseningar..

Bilder kommer för hoppningsvis också ;)


Idag  är det skolan för min del, usch va ja känner mig oengagerad.. Olle däremot ska upp till Piteå o kolla på nån bil så han kommer inte hem förrän sent inatt..

Undra va man ska hitta på ikväll?!


Fast de får nog bli en tvätt och bakdag idag, skönt att göra sånt utan att ha någon som hänger över smeten och vill ha.. Eller rättare sagt, jag får ha smeten för mig själv ;)


På fredag ska vi åka till Åland, det ska bli spännande! =) Hoppas att de finns lite att köpa, skulle ju behöva lite nya parfymer.. Va ju så stressigt på taxfree i Turkiet eftersom vi då inte visste att planat skulle bli försenat, fast det hade man ju nästan kunnat lista ut, ALDRIG mer Detur!!


Love!

Ovido - Quiz & Flashcards