Alla inlägg under december 2008

Av Jessica - 26 december 2008 21:21

Idag har jag varit hemma hos mormor, morfar och johan nästan hela dagen.. Matte ha varit i Birsta och shoppat, men ingenting till mig =( Sen när matte kom hem tog vi en tur i bilen, jag bråkade inte alls så mycket som jag brukar när luckan stängdes :) När vi kom hem kollade vi på film o sov..


Sen va matte så där himla underbar och gav mig mat, mm va ja tycker att mat är gott :) Sen la jag mig o sov o tjuvlyssnade när matte sjöng singstar - Det lät sådär :p


Snart ska jag äta och gå på en lång promenad.. Sen vid kl 23 ska jag o matte åka och hämta husse :D Äntligen kommer han hem, så som jag har saknat honom dom här dagarna!!!! Ses snart husse ;) Både jag och matte längtar!


//Tindra


Av Jessica - 25 december 2008 10:00

Tack för alla fina julklappar!

Tindra hälsar och tackar för sina julklappar med, dock tyckte hon att snörena på paketen var roligast.. Hon springer runt här hemma just nu med dom och busar ;)

  

     

  

  

     

   

  

   
  






 Även mina älskade syskonbarn verkade nöjda.. Tristan flög fram som en tok så han fastnade inte på kort och Selma tyckte inte om vovven så hon höll sig långt ifrån mig hela kvällen.. Men Wilmer i sin nya dräckt och Leia med Pippi och Lollo i var sin hand fastnade i alla fall på kort :)

 

   

  

   

   

   

   

   

   

   

       

     

    

Husse däremot har övergivit mig och Tindra och vi sitter nu här hemma och saknar honom mer än någonsin! Förhoppningsvis behöver vi aldrig vara utan honom så här länge någon fler gång.. Det är lite jobbigt tycker vi, speciellt på kvällen när vi ska sova, det är lixom någon som saknas i sängen och Tindra springer runt och letar honom,.. Sen på morgonen när vi båda är så där extra mysiga o vill pussas och kramas så är det tomt på Husses sida av sängen =( Uscha det tycker vi inte om!

Skynda dig hem nu!


Love!

Av Jessica - 21 december 2008 19:31

Nu var det sjukt länge sen, jag vet det.. Mitt nyårslöfte får nog bli att börja blogga mera.. Men just nu ha jag inte tid, ska bygga ihop pepparkakshuset nu :) Ville bara önska er alla en God Jul först!


 


Love!

Ovido - Quiz & Flashcards