Alla inlägg under november 2009

Av Jessica - 26 november 2009 10:00

Det sägs ju att hundar blir som sina ägare.. Och just nu kan jag inte göra annat än att skratta åt Tindra där hon står i hallen och speglar sig  (ja, hon är alltså precis som matte)


Just nu dricker ja  och tvättar (snart klar med stor tvätthögen som jag hållt på med i flera dagar) plus att jag går och små städar lite.. Fattar inte att det alltid finns nånting att städa, man blir lixom aldrig riktigt klar..


Haha oj, jag råkade fastna vid facebook.. Nä kanske dags att göra något vettigt istället, gick ju faktiskt bara till datorn för att sätta på lite musik  


Love!

Av Jessica - 24 november 2009 07:02

Ja det är min! Varför passar inte den på mig då? Storleken eller va menar du? Inte är det väl mitt fel att en small sitter slappt på mig?! *arg* Tungan ute


Idag är det skola igen, jippi..... Tur att det är arbetsdag idag och att jag får vara i en underbar grupp med härliga människor! *ta åt er flickor och pojke!*

Sen ikväll ska jag städa o tvätta m.m har ja tur kanske jag ska åka och införskaffa mig en soffa också =)


Nä nu ska jag gå in till mamma o se om hon ha nån mjölk jag kan sno, tänkte nämligen vara duktig och äta gröt till frukost ;D Ha en bra dag!


Love!

Av Jessica - 23 november 2009 07:46

Känns lagomt spännande med denna vecka som väntar framför mig..

Jag går heldag i skolan varje dag o sen jobbar ja 3 kvällar av fem..

Undra om jag redan ser fram emot helgen!? ;P


Igår hade vi en städ-, rens-, pack-, tvätt- och ommöbleringsdag..

Känns riktigt bra nu tycker jag! Just nu sitter jag på nya kontoret (gamla gästrummet) och dricker kaffe och bloggar =)


Men nu är det dags att ge Tindra mat och gå en promenad innan påsarna under ögonen kallar på sminket och sen skolan och jobbet kallar på mig :p

Ha en underbar dag! P.S Jag längtar efter solen!!!!!!


Love!

Av Jessica - 21 november 2009 15:55

Tycker synd om min älskade vovve som måste vara själv nästan hela tiden.. Nu har vi varit på stan en sväng, de blev ca två timmar.. Sen ikväll ska vi båda ut, jag åker sist och de blir typ vid halv 7.. Stackars mattes älskling :(


Men det är tur att du är så lättsam och att morbror Johan gärna ställer upp och passar dig, han ha nämligen lovat att vara med dig någon timme ikväll.. Dock somnar du vid 9 så de blir kanske inte allt för många timmar själv idag :)


  


Söta, goa o underbara, matte älskar dig!


Nä nu är det dags att laga lite mat, ta en powernap o sen göra sig klar innan bruden kommer och hämtar mig :)

 

Love!

Av Jessica - 21 november 2009 12:47

Haha lätt att det var :D Älskar dig också ;)


  


Nä nu hinner ja inte blogga de ja hade tänkt eftersom ja vart tvungen att knäppa kortet osv.. Ska hoppa i duschen nu o dra ner på stan en sväng..

Kanske skriver mer sen..


Love!

Av Jessica - 20 november 2009 15:20

är min bästa vän just nu.. Jag har precis kommit hem från skolan, sitter här framför datorn, äter godis och är på bra humör trots alla omständigheter :) Dock ska ja jobba ikväll så ja tror att ja ska gå o lägga mig o vila lite på min bästa vän en stund innan jobbet kallar.. Hm.. Undra förresten vad man ska hitta på att äta idag? Kanske blir en pizza idag igen Tungan ute Ha en bra fredagkväll, själv funderar ja på att sjunga singstar med kidsen!


Love!

Av Jessica - 19 november 2009 10:18

Varför blir ja alltid så påhittig dagen efter (förutom när ja mår allt för dåligt förstås) ?? Nu ha ja kommit på att ja nog ska köpa mig en spikmatta idag Glad ha även lust att börja julpynta, men de känns lite för tidigt än Tungan ute Hm.. Undra om man ska käka pizza eller kebabtallrik idag, tror att det lutar åt pizza faktiskt..


Haha igår fick jag äntligen min efterlängtade tröja, synd bara att det står Memento Palace fram på bröstet.. Men lika glad är ja för de Flört Dock råkade jag få med mig en till tröja när ja klev ur bilden, sorry snälla du som skjutsade hem mig!? Nä kanske man borde lägga sig o sova en stund innan de är dags för lunch..


Love!

...

Av Jessica - 17 november 2009 09:42

 

"Some of us think holding on makes us strong; but sometimes it is letting go"

Ovido - Quiz & Flashcards