Alla inlägg under oktober 2008

Av Jessica - 2 oktober 2008 18:22

  

Som liten va hon söt, blond och blåögd..

  

    

"Blond" och "blåögd" skulle hon fortsätta va,

men om man kan kalle henne söt, de vette fan :p



  

Hon är i alla fall min äldsta vän och hon kommer

alltid att finnas i mitt hjärta!

Hon heter Anna, även kallad min "syster"

Denna lilla skrutt fyller år idag

o de ska firas med bomber o granater!!

Grattis kära lillasyster på 21 årsdagen!!



Hon har alltid tyckt om att stå i centrum..



...och om någon försökter ta hennes plats så tystar hon ner dom :p



 En äkta fjortis har Anna ALLTID varit..

..de går INTE att förneka!



Även en jävel på att bli full ;)



När alkoholen i Anna flödar, kan saker och ting bli lite suddiga...


 


..och vissa saker går inte riktigt att förklara ;p

  

 


..som t.ex att enda gången du kan säga

hur mkt du älskar mig och hur mkt jag betyder för dig

är när du är på fyllan..



Att hennes sångröst sviker ibland, de vet vi alla..

Men inte skämms hon för de ;)


   

Många pojkar har hon haft i sitt liv..

..men aldrig har hon låtit någon krossat henne hjärta!

Go Anna! 


 


Små hyss har vi nog allt gjort tillsammans genom livets gång..

T.ex den gången då larmet hos Olle gick,

eller när vi tog tandemcykeln mitt i natten..

Alla gånger vi smet ut genom fönstret och alla fyllor..



 Många minnen delar jag med denna tjej,

både bra och dåliga..

Men är det någon som jag alltid kan lita på

så är det du min älskade "lillasyster"



En bortskämd liten snorunge kommer jag alltid att se dig som

och ditt humör när du inte får som du vill, vill jag inte ens tala om..

 


Men i vilket fall kommer jag alltid att älska dig gumman!

Hoppas att din dag blir underbar idag!

Men kom ihåg en sak..

Hur många år äldre du än blir så kommer du alltid att vara yngst :p

Massa kärlek till min lillasyster på hennes stora dag!!

Love!

Av Jessica - 1 oktober 2008 19:45

     

Jag har en söt vän med blont hår och långa ögonfransar ;)

Hon verkligen ÄLSKAR katter och späckhuggare..

Denna underbara tjej fyller 22 år idag! Grattis gummsan!!!!

  

 


Man skulle kunna säga att jag har känt Johanna i hela mitt liv..

Vi träffades första gången när vi var bäbisar (även om jag inte minns det)



Första gången jag minns däremot var när jag bytte skola

och började vi samma klass (åk 5) :p


 


Vi umgicks rätt ofta och vårat favorit intresse var häxkonst ;)


 


Hur var det egentligen Johanna?

Lyckades vi någonsin sväva medans vi rabblade ramsan:

"Lätt som en fjäder, styv som en planka" ??


 


Min söta "blonda" vän är en riktig partypingla trots att hon är nykterist.



Det absolut bästa med min Johanna är att hon ALLTID bjuder på sig själv!



Ibland flyger det kommentarer ur hennes mun som är riktigt underbara.

Ta t.ex den gången då vi gick på stan och

Johanna säger med hög och klar stämma:

"Ser du han där? Han har en jätte liten snopp!!"



Hon är gymt nyfiken...

men skämms inte för de ;p

 


Är det någon som har koll så är det Johanna!

Hon har ett minne som är fantastiskt och

en koll på saker/människor som är gudomligt..



Du ska veta min fantastiska vän att du är otroligt snäll och gullig

och jag uppskattar att du alltid finns här för mig!



Hur länge vi än är ifrån varandra så finns du alltid där för mig..

När jag behöver en kram eller någon att prata

med så dyker du upp i mitt liv igen =)

 


Jag älskar våra långpromenader!

Jag älskar våra små shoppingturer i Birsta!

Jag älskar våra myskvällar med en massa onyttigheter!

Jag älskar allt skvaller du jämnt har att berätta!

Jag älskar att lyssna på dina problem!

Jag älskar att du finns i mitt liv!

Jag älskar dig vännen!!!!!!!!



Du är bäst!

Du är underbar!

Jag önskar dig en toppen dag!

Massa grattis kramar till min Johanna!

Love from me to you!

   

Ovido - Quiz & Flashcards