Alla inlägg under februari 2008

Av Jessica - 14 februari 2008 08:32

Godmorgon!

Så va de så där länge sen man skrev nu igen, fattar inte vart all min tid tar vägen, men de är nog som du säger, tjejen som alltid är lika upptagen de är ja de ;)

I måndags va ja o tränade, lite träningsvärk så där i tisdags då ;p tränade igen igår, ingen träningsvärk idag.. haha.. fy fan va ja är bra =)

Hänt annars då den här veckan? Jo jag ha kommit på att jag inte tycker om människor som rotar i mitt privatliv, om man nu kan kalla tiden man inte jobbar för privatliv?! :S Lägg ner o låt mig leva mitt liv ifred tack!

På lördag spelar Vincent här i S-vall =)=)=) Nu jävlar ska vi röja gumman ;D


Frukosttime o sen kallar jobbet (10.00-21.30)

Ha en toppen dag! Puss & Kram

Av Jessica - 10 februari 2008 10:01

Frustresad, irriterad, arg, ledsen, förvirrad, tomt..

Ja allt annat än lycklig o glad.. Så grattis du ha lyckats!


Igår blev ja o en kompis bjuden på middag hemma hos mina föräldrar, tack mamma o pappa, de va jätte gott! Sen va vi på "förfest" hos en kompis o sen blev de krogen för några av oss.. De va så där roligt ute, men naturligtvis så fick man inte gå hem o sova skönt, utan som vanligt när vi båda dricker blir de tjaffs o de slutade med att ja sov i lillebrors säng (han är i Örebro) då ja inte vill sova själv hemma hos mig..


Om du nu hatar mig så mkt som du verkar göra, varför ber du mig inte bara dra åt helvete då så behöver vi inte ha kontakt mer sen.. Jag börjar bli trött på dina tilltag o försök att blir lycklig själv o göra mig så illa som du bara kan.. De är slut med den här leken nu, för ja orkar inge mer..


Idag ska ja till Birsta en sväng, hoppas mamma följer med.. Sen jobbar ja ikväll.. :( Börjar bli lite nervig inför imorgon, först ska ja träna (vilket ja inte gjort på väääldigt lääänge) sen ska ja på möte o sen ska ja jobba på ett ställe ja aldrig varit på förut.. Men men, de blir säkert bra, ja brukar ju inte ha problem att få kontakt med folk så.. ;p


Nä nu ropar lillebrors säng på mig, bye bye!

Av Jessica - 7 februari 2008 17:10


att göra ett återbesök i Vemdalen brudar ;)


Brudarna som röjer Vemdalen ;)


Fan va roligt, tänk er att sitta i solen med en kall cider o bara glassa.. Ljuvligt!

Av Jessica - 7 februari 2008 15:29

va ju de roligaste o absolut bästa med fjällen, hur kunde ja ens glömma ett sånt roligt namn ;p Elena är rätt skön när hon får vissa ord så där på hjärnan ibland..


Sitter hemma hos Ida nu o dricker kaffe, mm så gott de kan vara, speciellt när man inte ha druckigt de på hela dagen - elr ja iaf på flera flera timmar ;)

Tråkigt är bara att man måste dricka de i sin ensamhet då värdinnan själv ligger på köksgolvet o sover ;p

Hon blev mormor igår kväll o bäbis låter inte henne lämna köket o ungarna..


Hörs då! 



Av Jessica - 6 februari 2008 23:12

Ibland känns allting så bra, ibland så konstigt.. Ibland känns allting så rätt och ibland bara så fel.. Jag blir förvirrad o vet inte va ja ska tro.. Kan inte allting vara lätt elr kan man inte bara bestämma att nu ska ja känna si o så.. Va underbart de vore om man kunde styra över sina känslor o allt sånt.. Men då skulle ju livet vara lätt o vem ha sagt att de ska vara de?!


Ja är dålig på att skriva, ja vet.. Men som vanligt lovar jag en massa bilder som aldrig kommer upp, så därför ska ja nu göra något ovanligt och presentera några bilder från Student Ski 2008 =)

Haha, sjuk vecka.. Men i vilket fall så måste jag göra några ändringar på min topplista, elr ja iaf tillägga "90'a" "Oranga skjortan" "Randig skjorta" "Ja tycker du ä läcker!!" "Shotflaskan" "Schlager" "Vakten (i år igen)" m.m Vet att de va en massa mer, men minnet sviker - som vanligt :p


Puss o godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards