Alla inlägg under mars 2008

Av Jessica - 26 mars 2008 11:01

De är den 26 mars o jag är redan pank.. Fuck va de här inte är nå bra.. Och framförallt inge kul.. Jag som hade tänkt o verkligen vill åka till gbg i helgen.. Fan att alla ska fylla år.. Mamma fyllde år i mitten av mars, men eftersom ja inte hade pengar då så lovade ja att hon skulle få en present nu när lönen kom.. Även att Elena också fyllde år nu i mitten av mars.. Och att fira henne lär ju kosta en del.. Sen fyller lillebror år nu på måndag.. Och så är ja rätt säker på att min brorsdotter fyller 1 år nu i april.. Fattar inte varför alla ska fylla år nu.. När jag är pank :(


Hade de inte varit för alla presenter så hade jag kunna åka i helgen och sen leva snålt resten av månaden, men icke... Kanske dags att hoppas på turen igen o köpa en lott ;) de är ju drygt ett halvår sen sist.. Så de borde ju vara dags igen elr?! ;)


Nä nu ska ja käka lunch o göra mig klar.. Ska ut med Ida till Birsta och endast handla nödvändiga saker som sköljmedel, tamponger, ansiktsrengöring, balsam osv.. Måste även åka förbi mina jobb o ta reda på hur ja ha jobbat dom senaste veckorna så att ja kan skicka iväg de till a-kassan.. Håll tummarna om att dom är lite generösa med pengar den här gången!! ;)


Puss hej!

Av Jessica - 13 mars 2008 18:38

Nu va de så där sjukt stört länge sen igen.. Fattar inte när ja ska ha tid att skriva.. och inte heller kan ja förstå vart tiden tagit vägen, men men.. Hoppas ingen ha saknat mitt skrivande allt för mkt ;)

Sitter just nu på jobbet, tjejerna spelar guitar hero för fullt, så då passar jag på att blogga lite :)


Så va ha hänt? Inte mkt.. Håller på att renovera köket, men just nu står de still i verksamheten då mina kära far ligger med feber o världens dunder förkyldning.. Stackars pappa :(


Uscha till veckan ska jag ha utvecklingssamtal på jobbet.. Min chef vill veta om jag ska fortsätta jobba till hösten osv.. Beslutångest!!!!! Va fan ska man göra med livet? Kan man inte bara få ett papper när man föds där allt står i punktlista va man ska göra..?! Slippa ta sådana här beslut själv....... Mamma help!?!

Jag vill/orkar ju inte fortsätta jobba så här som ja gör, med endast 50% fast.. De funkar lixom inte o då måste man ha 2 jobb, vilket gör att ja endast kmr att jobba typ helger o kvällar.. Men då ja ha gjort de nu i nästan 5 år så börjar ja lessna..

Va enkelt de skulle vara om man visst va man ville bli när man blir stor då, men inte ens de vet ja. Vet inte vart, vad eller när ja vill plugga....

Someone up there, help me please!!!


Annars i livet då? Förvirrad?

Jajemensan de är ja! Värre än någonsin tror ja..


Men men, imorgon släpper jag alla problemen o sjönger singstar istället ;)


Love!

Ovido - Quiz & Flashcards