Alla inlägg under augusti 2008

Av Jessica - 31 augusti 2008 10:22

om vad som händer just nu... Det är verkligen full fart..

De va meningen att vi skulle till Lidköping o shoppa lite igår, men så ringde Patrik & Jessica och undrade om vi ville hänga med till Trollhättan.. Så dit bar de av, blev inget shoppat förutom en liten bukett blommor till mig och storhandling på Willy:s :)


Hem och vilade, åt mat o sen drog vi 4 till Herrljunga, hem till Mattis & Johanna.. Lite förfest där (Ola körde o jag va nykter med honom) sedan vidare till Skara för att kolla när Basic Element spelade.. De va bra, dom va verkligen underhållande.. Och speciellt roligt va de när Mattis o Patrik fick gå upp på scenen och dansa med dom :) Dock inte lika roligt när han sa något om folk som lyssnar på Kent och så kollade han på mig... What?! Jag är ingen Kent-älskare!!!!


Hur som haver så skjutsade vi hem en full Jessica och en full Patrik till Vara, sen vidare med en sansad men trött Johanna och en väldigt full Mattis till Herrljunga, sen hem tillbaka till Vara och till våran säng.. Somnade strax efter kl 4..

Just nu är ja sjukt trött, men vi ha lovat Olas föräldrar att följa med ut på en båttur nu i eftermiddag så de va bara att pallra sig upp ur sängen även fast man hellst bara vill be alla att dra åt helvete o vända på sig o somna om :p


Ola är riktigt trött just nu, han ha inte tagit sig upp än även fast ja lockat med tvspel o kaffe, då är de illa ;p Tror att ja ska göra en liten lyxigare variant på frukost nu o se om han vill komma o äta den med mig... :)


Sorry att ja varit lite dålig på att blogga, men nu ska ja försöka bli bättre, promise!!!


Love!

Av Jessica - 29 augusti 2008 07:30

     

Bert fick höra på jobbet att män kan hålla sig längre

när dom har sex om dom runkar en stund innan.

Han tänkte att det skulle han prova..

Men var?

Inte på kontoret, inte hemma, då kom han på det..

Han parkerade bilen på väg hem från jobbet,

la sig under bilen och låtsades kolla den.

Han blundade och tog fram den och började dra..

Plötsligt hörde han röster men han tänkte att han inte ville

gå miste om en orgasm så han fortsatte blunda..

Sen hörde han:

-Detta är polisen vad händer?

-Jag kolla drivaxeln bara, säger Bert och fortsätter blunda.

-Då kanske du ska kolla bromsarna också,

din bil rullade iväg för 5 minuter sen...


Love!

Av Jessica - 28 augusti 2008 09:15

    

Just idag är jag stark

Just idag mår jag bra

Jag förs framåt av kraftiga vindar


Just idag är jag stark

Just idag mår jag bra

Jag har tron på mig själv på min sida


Love!

Av Jessica - 27 augusti 2008 21:09

Eller hur??


Så kom igen nu! Bli medlem, varva 7 pers o få en massa gratis prylar!!


http://www.gratisgen.se/?ref=93051



Love!

Av Jessica - 27 augusti 2008 14:49

 

No one in your life is with you constantly

No one is completely on your side

I move my world to be with him

Still the gap between us is too wide

I could have played it differently

Learned about the man before I fell


Didn't we have the best of times

When love was young and new

Couldn't we reach inside and find

The world of me and you

The way you used to touch me felt so fine

We kept our hearts together down the line


A moment in the soul can last forever

Help me bring the feeling back again

You sure been messing with my mind

And suddenly we're doing fine

I'm not a perfect little girl

But I should get what I deserve


Love!

Av Jessica - 25 augusti 2008 12:36

   

Jag vill bara gråta

Men inga tårar finns för mig

Jag vill bara skratta

Men ingen glädje är åt mig sparad

Jag vill bara glömma

Men att glömma är inte möjligt

Jag vill bara hata

Men kärleken förföljer mig

Jag vill bara ha dig här

Men du lämnade mig


Varför?

Love!

Av Jessica - 25 augusti 2008 06:13

så va de måndag igen, men inte vilken måndag som hellst..

Idag kommer min Carro hit o ni fattar inte hur glad ja är för de :)

Gumman min, du fattar nog inte hur kul jag tycker att de ska bli!!


Nu står Ola i hallen o sätter på sig skorna..

Byebye!!


Ja ha inte riktigt någon koll på när Carro kommer, men så länge ska ja dricka kaffe, gå ut o gå, styrketräna, städa toan, bädda sängen, diska o duscha..

Haha hoppas att hon inte kommer kl 8 ;p

Närå, du får komma precis när du vill darling!!


Jag har vatit grymt dålig på att uppdatera i helgen..

Men lite bättre på bdb faktiskt.. Ska även ladda upp lite bilder från kräftskivan i lördag ha ja tänkt.. Annars händer det inte så mkt just nu..

Om 11 dagar kommer jag upp till sundsvall nu, så ni som vill hinna träffa mig, skriv upp er på väntelistan redan nu ;)

Kommer upp sent på fredag kväll o åker hem på söndag förmiddag..

Kanske känns lite onödigt, men vi ska åka bil upp o ner o eftersom Ola och hans föräldrar ska med så går det inte att stanna längre då dom måste hem o jobba..

Själv ska ja väl bara hem o fortsätta söka jobb.. Börjar bli less på de här nu, ja ha aldrig sökt jobb i hela mitt liv.. Inte så här på riktigt iaf :p Men men..


Kanske dags att sätta igång med dagens bestyr..

Ha en toppen dag alla som läser min blogg idag!!


Love!

Av Jessica - 22 augusti 2008 13:37

Jag skulle ju skriva här o skälla på min så kallad pojkvän sa ja imorse.. Han är elak, han väcker mig kl 04:50 för att han vill att ja ska hålla om honom.. Tror ni att ja kunde somna om sen då? Nä.. Ja höll precis på att somna men då ringde hans alarm 05:45.. När klockan va 6 va ja less o klev upp o va underbar o gjorde en matlåda till honom eftersom vi hade glömt de igår.. Men i vilket fall, vem gör så? Om man säger att man älskar någon så är ju inte de det bästa sättet att visa de på?! Att väcka mig när han vet hur svårt ja ha att somna om.. Ajja bajja!! ;P Fy på dig Ola Svensson!!!


Så nu då? Snart är sista tvättmaskinen klar, då ska ja hänga den o sen vara hurtig o gå ut o gå med Emmelie idag igen.. =)  


P.S för er som inte känner mig.. ja är inte arg på riktigt på Ola :)


Love!

Ovido - Quiz & Flashcards