Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Jessica - 22 augusti 2008 13:37

Jag skulle ju skriva här o skälla på min så kallad pojkvän sa ja imorse.. Han är elak, han väcker mig kl 04:50 för att han vill att ja ska hålla om honom.. Tror ni att ja kunde somna om sen då? Nä.. Ja höll precis på att somna men då ringde hans alarm 05:45.. När klockan va 6 va ja less o klev upp o va underbar o gjorde en matlåda till honom eftersom vi hade glömt de igår.. Men i vilket fall, vem gör så? Om man säger att man älskar någon så är ju inte de det bästa sättet att visa de på?! Att väcka mig när han vet hur svårt ja ha att somna om.. Ajja bajja!! ;P Fy på dig Ola Svensson!!!


Så nu då? Snart är sista tvättmaskinen klar, då ska ja hänga den o sen vara hurtig o gå ut o gå med Emmelie idag igen.. =)  


P.S för er som inte känner mig.. ja är inte arg på riktigt på Ola :)


Love!

Av Jessica - 22 augusti 2008 10:30

Så va de dags.. undra vilken man ska plocka fram idag.. brb..

Så nu ha ja hittat en rätt bra =) Eller ja jag tycker iaf att den är bra :p


Gurkan, bananen och snoppen pratade om hur besvärligt de hade det..

Gurkan:

-De skär mig i bitar och äter upp mig!

Bananen:

-Mig klär de av naken och äter upp!

Snoppen:

-Ni har det bra ni!

Mig väcker de mitt i natten,

drar en påse över huvudet

och skakar mig fram och tillbaka

tills jag mår illa och spyr!


Så va det lilla roliga över för idag! ;p


Love!

Av Jessica - 22 augusti 2008 10:03

    

Nothing is so good it lasts eternally

Perfect situations must go wrong

But this has never yet prevented me

From wanting far too much for far too long

Looking back, I could have done it differently

Won a few more moments, who can tell?

But it took time to understand the man

Now at least I know, I know him well


Wasn't it good (oh so good), Wasn't it fine (so fine)

Isn't it madness he can't be mine

But in the end, he needs a little more than before

Security, he needs his fantasy and freedom

I know him so well


No one in your life is with you constantly

No one is completely on your side

And though I move my world to be with him

Still the gap between us is too wide

Looking back, I could have played it differently

Learned about the man before I fell

But I was ever so much younger then

But now at least I know, I know him well


Wasn't it good (oh so good), Wasn't it fine (so fine)

Isn't it madness he can't be mine

Didn't I know how it would go

If I knew from the start

Why am I falling apart


Wasn't it fine

Isn't it madness he can't be mine

But in the end, he needs a little more than before

Security, he needs his fantasy and freedom

I know him so well

t took some to understand him

Hoo ooh I know him so well


Love!

Av Jessica - 22 augusti 2008 06:50

Ja vet inte riktigt varför ja varit dålig på att skriva nu.. Kanska ha ja surrat mer i telefon.. Har ju fått tillbaka kontakten med en kompis, vilket känns väldigt skönt att vi pratar som vanligt igen! De uppskattar jag ska du veta!

De är gånger som denna man känner hur glad man att man har sina vänner kvar även om man inte pratar varje dag! Ni är bäst!


Haha äntligen är det fredag o lite senare idag ska ja leka Gert Fylking igen ;)

Men först måste ja ta itu med klädhögarna som ligger lite här o där..

För om en timme börjar min tvätt tid.. :p


Annars vet ja inte riktigt va ja ska hitta på idag..

Kanske ska ta o göra en ordentligen renovering på sig själv?!

Ja så får de nog bli, en Jessica-dag, men hemma spa o allt va som ingår ;)


Love!

Ovido - Quiz & Flashcards