Direktlänk till inlägg 24 november 2009

Till lillebror!

Av Jessica - 24 november 2009 07:02

Ja det är min! Varför passar inte den på mig då? Storleken eller va menar du? Inte är det väl mitt fel att en small sitter slappt på mig?! *arg* Tungan ute


Idag är det skola igen, jippi..... Tur att det är arbetsdag idag och att jag får vara i en underbar grupp med härliga människor! *ta åt er flickor och pojke!*

Sen ikväll ska jag städa o tvätta m.m har ja tur kanske jag ska åka och införskaffa mig en soffa också =)


Nä nu ska jag gå in till mamma o se om hon ha nån mjölk jag kan sno, tänkte nämligen vara duktig och äta gröt till frukost ;D Ha en bra dag!


Love!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 2 januari 2010 18:43

Då hade jag gärna skrivit ett inlägg, dock hade ja alldeles för roligt och för fullt upp med att skratta för att kunna skriva då.. Lätt den bästa nyårsafton ever! Bilder finns på facebook!   Tänk att det aldrig kan sluta snöa, vet inte hur mång...

Av Jessica - 30 december 2009 16:57

Hej alla barn!   Haha va snäll ja kände mig nu :p   Vi vill bara önska er allihopa ett gott nytt år och en god fortsättning!   Kram ...

Av Jessica - 30 december 2009 08:28

Så funkar äntligen mitt Internet, men det krånglar fortfarande lite, bad bad! Händer mkt i mitt liv just nu, tiden räcker liksom inte till riktigt.. Men det gör inte mig nått, ja ha roligt ändå :)   Imorgon är det nyårsafton men finmiddag och t...

Av Jessica - 17 december 2009 20:12

Ja just nu skäms jag över att jag tycker att det är sjukt kallt.. Sånt här borde man ju tåla, men icke :( NÄSTA tur att min hund är sjuk så att hon inte behöver gå nå långa streckor, dock måste hon gå många korta, vilket jag egentligen inte vet om de...

Av Jessica - 14 december 2009 06:45

så va helgen över och inte ha jag hunnit julpynta, fan ja ha ingen julkänsla i år.. Men de kanske är lika bra?!   Fast ja försökte ändå genom att spela lite julmusik igår, men icke.. Va till mormor o åt tomtegröt o julskinksmacka, men inte fungerade ...

Ovido - Quiz & Flashcards